بهره برداری از 1267 پروژه در مناطق در قالب پویش امیدوافتخار
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس شعبانی؛ معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در آیین بهرهبرداری از پروژههای شهری شهرداری منطقه 15 که در قالب صد و نوزدهمین پویش «امید و افتخار» برگزار شد، اظهار کرد: منطقه 15 یکی از مناطق بالای جدول در ردهبندی مناطق 22گانه و جزو مناطقی است که خدمت روزافزونی
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس شعبانی؛ معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در آیین بهرهبرداری از پروژههای شهری شهرداری منطقه 15 که در قالب صد و نوزدهمین پویش «امید و افتخار» برگزار شد، اظهار کرد: منطقه 15 یکی از مناطق بالای جدول در ردهبندی مناطق 22گانه و جزو مناطقی است که خدمت روزافزونی نسبت به سنوات گذشته به شهروندان ارائه میدهد.
وی با اشاره به اینکه بودجه مناطق شهر تهران از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری (سال 1400) تاکنون تقریبا 5 برابر شده است، افزود: امسال نیز به همت شورای شهر تهران، بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان در سطح مناطق پروژه اجرایی شده است. به این ترتیب مدیریت شهری همت خود را برای خدمترسانی بیشتر به شهروندان تهرانی جذب کرده است.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، تصریح کرد: 480 هزار تن آسفالت در سال 1400 در سطح مناطق 22گانه تهران توزیع شده بود این در حالی است که در سال گذشته تنها در منطقه 15، 101 هزار تن آسفالتریزی انجام شده است و در سطح کل مناطق نیز یک میلیون و 600 هزار تن آسفالتریزی انجام شده است.
شعبانی با بیان اینکه این اقدامات نشان میدهد در شهر تهران جای کار بسیار وجود دارد و با توجه به اینکه بودجه ما نسبت به سال گذشته 2.5 برابر شده باید در سطح مناطق 10 برابر خدمت افزایش پیدا کند، گفت: امروز تنها در سطح منطقه 15، 150 پروژه به بهرهبرداری میرسد در حالی که تاکنون در قالب پویشهای امید و افتخار 1267 پروژه در سطح مناطق با اعتبار 10.5 همت به بهرهبرداری رسیده است. امروز مناطق 22گانه تهران بالاترین پیشرفت فیزیکی به لحاظ کار اجرایی را تجربه میکند.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته در پروژههای طرح «من شهردارم» 1088 پروژه از طریق رای مردم اجرایی شده است، گفت: از این تعداد پروژه تنها 9 پروژه که با مشکل تملکی مواجه بود به صورت کامل اجرایی نشده و مابقی پروژهها تحویل شهروندان تهرانی شده است. قطعا شأن مردم تهران بالاتر از این حجم از خدمت است و باید ارائه خدمات به آنها به گونهای افزایش پیدا کند که همراه با جلب رضایت آنها باشد.
انتهای پیام/