6 درصد تماس های اورژانس استان تهران مزاحمت تلفنی است
محمداسماعیل توکلی در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به خدمات اورژانس استان تهران در هفته گذشته اظهار کرد: از 29 اردیبهشت تا 4 خردادماه مجموعاً 67 هزار و 392 تماس با مرکز ارتباطات 115 اورژانس استان تهران (دیسپچ) اورژانس استان تهران برقرار شده که منجر به انجام 22 هزار و 637 مورد
محمداسماعیل توکلی در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به خدمات اورژانس استان تهران در هفته گذشته اظهار کرد: از 29 اردیبهشت تا 4 خردادماه مجموعاً 67 هزار و 392 تماس با مرکز ارتباطات 115 اورژانس استان تهران (دیسپچ) اورژانس استان تهران برقرار شده که منجر به انجام 22 هزار و 637 مورد مأموریت شده است؛ در پی این مأموریتها 5922 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و 16 هزار و 715 مورد نیز در محل، از خدمات اورژانس استفاده کردند.
وی افزود: از این تعداد، متأسفانه 4248 مورد از تماسها مزاحمت تلفنی برای این مرکز بوده است.
رئیس سازمان اورژانس استان تهران بیان کرد: از مجموع مأموریتهای ثبت شده طی هفته گذشته، 2149 مورد حوادث ترافیکی و 20 هزار و 488 مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است.
به گفته وی، اورژانس هوایی 6 سورتی پرواز داشته که در پی آن 6 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.
انتهای پیام/