پلیس تهران در یک روز به 31000 تماس شهروندان پاسخ داد
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار عبدالوهاب حسنوند؛ معاون عملیات پلیس پایتخت، صبح امروز درخصوص عملکرد مرکز فوریتهای پلیسی 110 تهران بزرگ در پانزدهمین روز از دی ماه 1403 اظهار کرد: در این روز، ماموران عملیاتی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، موفق به پاسخگویی به 94 درصد از تماسهای شهروندان تهرانی شدند. از مجموع 31
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار عبدالوهاب حسنوند؛ معاون عملیات پلیس پایتخت، صبح امروز درخصوص عملکرد مرکز فوریتهای پلیسی 110 تهران بزرگ در پانزدهمین روز از دی ماه 1403 اظهار کرد: در این روز، ماموران عملیاتی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، موفق به پاسخگویی به 94 درصد از تماسهای شهروندان تهرانی شدند. از مجموع 31 هزار و 613 تماس، 29 هزار و 613 مورد آن بهطور کامل پاسخ داده شد و بیش از 13 هزار تماس بهصورت عملیاتی پیگیری و رسیدگی شد.
وی افزود: این میزان از تماسها، معادل 43 درصد از مجموع تماسها بوده که نشاندهنده همکاری مطلوب و کارآمد پلیس در رسیدگی به درخواستهای فوری است. همچنین 17 هزار و 949 تماس دیگر، معادل 57 درصد تماسها، به موضوعات مشاورهای و راهنمایی در امور غیرفوریتی و انتظامی مربوط میشد که تمامی این سوالات توسط کارشناسان تخصصی مرکز با ارائه مشاورههای لازم پاسخ داده شد.
سردار حسنوند تصریح کرد: بر اساس بررسیهای انجامشده، 46 درصد از تماسها مربوط به مسائل پلیس پیشگیری در تهران بزرگ و شهرستان ری، 52 درصد به موضوعات مرتبط با راهنمایی و رانندگی (پلیس راه و راهور) و 2 درصد نیز مربوط به تماسهای شهروندان از استانهای همجوار بود.
معاون عملیات پلیس پایتخت در ادامه گفت: در راستای تسریع خدمترسانی، از شهروندان خواهشمندیم تا در هنگام تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110، شماره 110 را بدون نیاز به کد محل خود شمارهگیری کنند تا پلیس بهسرعت در محل حاضر شود.
وی همچنین هشدار داد: در مواقع عملیاتهای پلیسی که رسیدگی به امور فوریتی را در اولویت قرار دارد، زمان بسیار حائز اهمیت است. از این رو، تماسهای غیرضروری ممکن است باعث مسدود شدن خطوط فوریتی شود و از این رو از شهروندان درخواست میشود که تنها در مواقع ضروری با مرکز فوریتهای پلیسی 110 تماس بگیرند.
انتهای پیام/