پتروکم با نگاه ویژه به ساخت داخل برنامه‌ریزی شده است

  اقتصاد۲۴- حامد شمس، مدیر برند و روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس در آیین گشایش دومین دوره نمایشگاه پتروکم گفت: این رویداد با نگاه ویژه به ساخت داخل برنامه‌ریز شده است. نمایشگاه پتروکم فرصتی برای شناخت توانایی‌های داخل برای یاری به صنعت پتروشیمی است. پتروکم فرصت تبادل ایده و محصول را فراهم کرده است. حامد

کد خبر : 144650
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ دی ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳
پتروکم با نگاه ویژه به ساخت داخل برنامه‌ریزی شده است


 

اقتصاد۲۴- حامد شمس، مدیر برند و روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس در آیین گشایش دومین دوره نمایشگاه پتروکم گفت: این رویداد با نگاه ویژه به ساخت داخل برنامه‌ریز شده است. نمایشگاه پتروکم فرصتی برای شناخت توانایی‌های داخل برای یاری به صنعت پتروشیمی است. پتروکم فرصت تبادل ایده و محصول را فراهم کرده است.

حامد شمس افرود: در حالی همه در کشور برای کاهش ناترازی و کاهش شکاف عرضه و تقاضا در تلاش هستند این نمایشگاه فرصتی برای ایجاد روح تحول در صنعت پتروشیمی ایران است. تاسیس دبیرخانه دائمی نمایشگاه پتروکم برای پیگیری تفاهم‌نامه‌ها و قرارداد‌ها ضرور است.

مدیر برندینگ هلدینگ خلیج فارس ادامه داد: تعداد ۸۱ شرکت دانش‌بنیان و فناور در نمایشگاه پتروکم شرکت کرده‌اند که مایه امیدواری است. از فردا شاهد برگزاری ۲۴ پنل تخصصی یا حضور مدیران صنعت پتروشیمی و اساتید دانشگاه خواهیم بود. جلسه هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ نیز در روز آخر نمایشگاه برگزار می‌شود.

شمس در پایان اظهار داشت: من با اجاره آقای شریعتمداری قول می‌دهم که در دوره مدیریت آقای شریعتمداری در هلدینگ خلیج فارس، شاهد رشد چشمگیر تولید داخل در صنعت پتروشیمی خواهیم بود.



منبع

برچسب ها :

ناموجود