مهارت پژوهش با هوش مصنوعی باید به عنوان مکمل برنامه درسی رشته‌ها تعریف شود

در کارگاه آموزشی «جستجوی پیشرفته در اینترنت با هوش مصنوعی»؛ به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرتضی طاهری در کارگاه آموزشی «جستجوی پیشرفته در اینترنت با هوش مصنوعی» با اشاره به اهمیت مهارت‌افزایی در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، گفت: جستجوی مؤثر در منابع علمی و استفاده از منابع مرتبط، یک مهارت تخصصی و

کد خبر : 118882
تاریخ انتشار : جمعه ۹ آذر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
مهارت پژوهش با هوش مصنوعی باید به عنوان مکمل برنامه درسی رشته‌ها تعریف شود


در کارگاه آموزشی «جستجوی پیشرفته در اینترنت با هوش مصنوعی»؛

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرتضی طاهری در کارگاه آموزشی «جستجوی پیشرفته در اینترنت با هوش مصنوعی» با اشاره به اهمیت مهارت‌افزایی در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، گفت: جستجوی مؤثر در منابع علمی و استفاده از منابع مرتبط، یک مهارت تخصصی و حیاتی است و دانشجویان باید توانایی تلخیص و نقد منابع را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه هوش مصنوعی می‌تواند کار‌ها را تسهیل کند، افزود: البته استفاده از این امکان، نیاز به کنترل و نظارت دارد؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنم دوره‌های بیشتری برای آموزش مهارت‌های جستجو و پژوهش با تمرکز بر کاربرد‌های هوش مصنوعی برگزار شود.

معاون آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی اظهار کرد: مهارت جستجو و پژوهش با هوش مصنوعی باید به عنوان مکمل برنامه درسی رشته‌ها تعریف شود چرا که این مهارت به دانشجویان کمک می‌کند تا در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی کارآمدتر عمل کنند.



منبع

برچسب ها :

ناموجود