مهارت جستجو و پژوهش با هوش مصنوعی باید به عنوان مکمل برنامه درسی رشته‌ها تعریف شود

در کارگاه آموزشی «جستجوی پیشرفته در اینترنت با هوش مصنوعی»؛ به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارگاه آموزشی «جستجوی پیشرفته در اینترنت با هوش مصنوعی» چهارشنبه ۷ آذر ماه ۱۴۰۳ با تدریس حمیدرضا رحمانی دهکردی عضو هیئت علمی دانشگاه، از سوی مرکز آموزش‌های تخصصی آزاد و مهارت‌افزایی دانشگاه علامه‌طباطبائی در سالن همایش‌های دانشکده روان‌شناسی و

کد خبر : 118549
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ آذر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
مهارت جستجو و پژوهش با هوش مصنوعی باید به عنوان مکمل برنامه درسی رشته‌ها تعریف شود


در کارگاه آموزشی «جستجوی پیشرفته در اینترنت با هوش مصنوعی»؛

معاون آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی: مهارت جستجو و پژوهش با هوش مصنوعی باید به عنوان مکمل برنامه درسی رشته‌ها تعریف شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارگاه آموزشی «جستجوی پیشرفته در اینترنت با هوش مصنوعی» چهارشنبه ۷ آذر ماه ۱۴۰۳ با تدریس حمیدرضا رحمانی دهکردی عضو هیئت علمی دانشگاه، از سوی مرکز آموزش‌های تخصصی آزاد و مهارت‌افزایی دانشگاه علامه‌طباطبائی در سالن همایش‌های دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی برگزار شد.

مرتضی طاهری، معاون آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در این کارگاه با اشاره به اهمیت مهارت‌افزایی در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، گفت: جستجوی مؤثر در منابع علمی و استفاده از منابع مرتبط، یک مهارت تخصصی و حیاتی است و دانشجویان باید توانایی تلخیص و نقد منابع را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه هوش مصنوعی می‌تواند کار‌ها را تسهیل کند، افزود: البته استفاده از این امکان، نیاز به کنترل و نظارت دارد؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنم دوره‌های بیشتری برای آموزش مهارت‌های جستجو و پژوهش با تمرکز بر کاربرد‌های هوش مصنوعی برگزار شود.

طاهری اظهار کرد: مهارت جستجو و پژوهش با هوش مصنوعی باید به عنوان مکمل برنامه درسی رشته‌ها تعریف شود چرا که این مهارت به دانشجویان کمک می‌کند تا در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی کارآمدتر عمل کنند.



منبع

برچسب ها :

ناموجود