مزاحمت های تلفنی 51 درصد تماس های هلال احمر را تشکیل می دهد
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بابک محمودی؛ رئیس سازمان امداد و نجات اظهار کرد: در 6 ماه ابتدای سال 1403، بیشاز 405 هزار مرتبه با شماره 112 هلال احمر تماس گرفته شده که 51 درصد این تماسها جنبه مزاحمت داشته است. وی افزود: حدود 12 درصد از تماس ها با شماره 112 برای دریافت راهنمایی
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بابک محمودی؛ رئیس سازمان امداد و نجات اظهار کرد: در 6 ماه ابتدای سال 1403، بیشاز 405 هزار مرتبه با شماره 112 هلال احمر تماس گرفته شده که 51 درصد این تماسها جنبه مزاحمت داشته است.
وی افزود: حدود 12 درصد از تماس ها با شماره 112 برای دریافت راهنمایی بوده و فقط حدود 4 درصد تماس ها منجر به انجام ماموریت و عملیات امدادی شده است.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: سایر تماس ها نیز مربوط به پیگیری گزارش ها و یا تماس های نامرتبط با حوزه تخصصی هلال احمر بوده و در این مدت صرفا یک تماس به صورت نیمه تمام باقی مانده است.
محمودی توضیح داد: شماره 112 هلال احمر در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به هموطنان است و بلافاصله پس از تماس با شماره 112، جمعیت هلال احمر نزدیک ترین تیمهای امدادی را پایش کرده و به محل حادثه اعزام میکند.
وی تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا شماره تماس 112 را به علت تست موبایل مشغول نکرده تا حادثه دیدگان بتوانند به راحتی با اپراتور هلال احمر ارتباط برقرار کنند.
انتهای پیام/