شمارۀ اول نشریۀ «احیاء»/ از بازاریابی پارتیزانی تا لاومارک، تکامل یک برند

شمارۀ اول نشریۀ دانشجویی «احیاء»، انجمن علمی مدیریت بازرگانی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران، منتشر شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در شماره اول نشریۀ دانشجویی «احیاء»، انجمن علمی مدیریت بازرگانی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران، مطالبی با عناوین زیر آمده است؛ «بازاریابی پارتیزانی یا چریکی، چگونه در بازاریابی، چریک شویم!»؛ «مارکتینگ، اتمسفر کسب‌وکار، مارکتینگ، در

کد خبر : 203136
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آوریل 2025 - 8:45
شمارۀ اول نشریۀ «احیاء»/ از بازاریابی پارتیزانی تا لاومارک، تکامل یک برند


شمارۀ اول نشریۀ دانشجویی «احیاء»، انجمن علمی مدیریت بازرگانی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران، منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در شماره اول نشریۀ دانشجویی «احیاء»، انجمن علمی مدیریت بازرگانی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران، مطالبی با عناوین زیر آمده است؛

«بازاریابی پارتیزانی یا چریکی، چگونه در بازاریابی، چریک شویم!»؛

«مارکتینگ، اتمسفر کسب‌وکار، مارکتینگ، در کسب و کار همه‌چیز است»؛

«معرفی جاب‌ویژن، معتبرترین و پیشروترین پلتفرم کاریابی در ایران»

«لاومارک، تکامل یک برند، هرکسب و کاری که لاومارک نسازد، ارزشی هم ایجاد نمی‌کند»

«معرفی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، کتابی که شاهراه‌های موفقیت را به شما نشان می‌دهد»‌

«سفر به قلب برند، غذا یا قدرت! داستانی از قدرت و فساد، داستان واقعی از رشد و گسترش بزرگ‌ترین فست فود جهان مک‌دونالد»

 

برای دریافت کامل نشریه اینجا کلیک کنید.



منبع

برچسب ها :

ناموجود