شایعه عجیب درباره پرسپولیس بعد از ابقای درویش
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از آنکه پرسپولیس مقابل سپاهان در سوپرجام شکست خورد و اولین فرصت قهرمانی این فصل را از دست داد، فشار هواداران این تیم به بالاترین حد خود رسید و رکورد دیگری برای اعتراض نسبت به عملکرد رضا درویش ثبت شد و چیزی بیش از یک میلیون نفر، تنها در صفحه
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از آنکه پرسپولیس مقابل سپاهان در سوپرجام شکست خورد و اولین فرصت قهرمانی این فصل را از دست داد، فشار هواداران این تیم به بالاترین حد خود رسید و رکورد دیگری برای اعتراض نسبت به عملکرد رضا درویش ثبت شد و چیزی بیش از یک میلیون نفر، تنها در صفحه اصلی اینستاگرام باشگاه، اعتراض خود را علنی کردند و با ارسال پیام، خواستار برکناری او شدند.
با این حال، سریال اعتراض هواداران نسبت به مدل فعالیت رضا درویش، کوچکترین تاثیری بر حمایت کنسرسیوم بانکی از مدیرعامل پرسپولیس نداشت و آنها در آخرین جلسه خود، رای به حمایت از درویش دادند تا بتواند با فراغبال، به دنبال انتخاب سرمربی جدید باشد.
پس از قطعی شدن ابقای درویش، شایعه عجیبی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه جعفر سمیعی مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با مدیرعامل بانک شهر تماس گرفته و عنوان کرده، «بهتر است علی عطایی را به عنوان جانشین درویش معرفی کنید!»
این شایعه به قدری عجیب و سوالبرانگیز بود که باعث شد هواداران پرسپولیس، این موضوع را سوژه شوخی و خنده خود کنند زیرا سمیعی همان زمان که مدیرعامل باشگاه بود، همواره دور از حواشی فوتبال ماند و حالا که مدتهاست از فوتبال باشگاهی فاصله گرفته است. در این مدت، هرگز اخباری مبنی بر دخالت او در امور باشگاه منتشر نشده و هیچ اثری از سمیعی در تصمیمگیریهای اخیر دیده نمیشود.
از طرفی، رفاقت دیرینه مدیرعامل بانک شهر و درویش برای همه اهالی فوتبال آشکار است و طبیعتاً پس از حمایت قاطعانه کنسرسیوم بانکی، بروز چنین شایعاتی نشاندهنده شیطنت افرادی است که با این کار قصد دارند به کانون توجه بازگردند یا دنبال مسیری هستند تا مخاطبان خود را فریب دهند و اذهان را از واقعیت، دور کنند.
شایعهپردازان حتی به این موضوع فکر نکردهاند که چطور ممکن است چند ساعت پس از حمایت کنسرسیوم از درویش و ابقای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، علی عطایی که خودش مدیرعامل چادرملو است در میانه فصل از سوی جعفر سمیعی که بدون حاشیه و دور از فوتبال مشغول فعالیتهای دیگر است، به بانک شهر معرفی شود!
در ماههای اخیر، حجم شایعات به حدی رسیده که ارزش خبری در عرصه فوتبال را از بین برده و به یکی از مهمترین عناصر ایجاد خشم و نفرت در جامعه هواداری تبدیل شده است. روند انتشار اخبار کذب، شرایط را بدتر هم میکند و تلاش خبرنگاران واقعی در انتشار اخبار صحیح را از بین میبرد.
انتهای پیام/