زنگ خطری که باید صدایش را شنید/صداوسیما رقابت را جدی بگیرد
مجری طرح پیمایش ملی فرهنگ رسانههای اجتماعی در ایران به آمار جالبی اشاره کرد که در نوع خودش قابل تأمل است؛ سلبریتیهایی که مردم دیگر مثلِ گذشته دنبال نمیکنند و صداوسیمایی که همچنان مورد اعتماد مردم است اما فاصله کمی با بقیه رقبا دارد. منبع
کد خبر : 41107
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶
مجری طرح پیمایش ملی فرهنگ رسانههای اجتماعی در ایران به آمار جالبی اشاره کرد که در نوع خودش قابل تأمل است؛ سلبریتیهایی که مردم دیگر مثلِ گذشته دنبال نمیکنند و صداوسیمایی که همچنان مورد اعتماد مردم است اما فاصله کمی با بقیه رقبا دارد.
منبع