خبر خوش دبیر ستاد توسعه فناوری نانو از رونمایی محصولات نانو در حوزه سلامت و انرژی/ رشد ۱۰۴ درصدی حجم فروش محصولات نانویی در سال گذشته

عماد احمدوند دبیرستاد توسعه فناوری نانو و میکرو در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص حجم فروش محصولات نانو در طول ۲ سال گذشته گفت: حجم فروش محصولات در دوسال گذشته رشد قابل توجهی داشته است. از سال ۱۴۰۱ به ۱۴۰۲شرکت‌های دانش بنیان تقریبا رشد ۱۰۴ درصدی را تجربه کردند و به

کد خبر : 102257
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۳ - ۹:۴۹
خبر خوش دبیر ستاد توسعه فناوری نانو از رونمایی محصولات نانو در حوزه سلامت و انرژی/ رشد ۱۰۴ درصدی حجم فروش محصولات نانویی در سال گذشته


خبر خوش دبیر ستاد توسعه فناوری نانو از رونمایی محصولات نانو در حوزه سلامت و انرژی/ رشد ۱۰۴ درصدی حجم فروش محصولات نانویی در سال گذشته

عماد احمدوند دبیرستاد توسعه فناوری نانو و میکرو در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص حجم فروش محصولات نانو در طول ۲ سال گذشته گفت: حجم فروش محصولات در دوسال گذشته رشد قابل توجهی داشته است. از سال ۱۴۰۱ به ۱۴۰۲شرکت‌های دانش بنیان تقریبا رشد ۱۰۴ درصدی را تجربه کردند و به حجم فروش حدود ۶۲ هزار میلیارد تومان رسیدند این درحالی است که سال گذشته حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان فروش داشتند.

وی در رابطه با صادرات محصولات نانویی در طول سال گذشته افزود: صادرات نانویی رشد حدود ۱۱۰ درصدی را تجربه کرده و از حدود ۶۹ میلیون دلار به حدود ۱۴۵ میلیون دلار رسیده است.

احمدوند در رابطه با پانزدهمین نمایشگاه فناوری نانو و میکرو گفت: نمایشگاه یک بستر تعاملی است که شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند خود را معرفی و ارتباط بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه طبیعتاً صادراتی اتفاق نمی‌افتد، اما زمینه همکاری‌ها شکل می گیرد و در طول زمان است که ابزار‌های مختلفی مانند نمایشگاه و نشست‌ها؛ حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه‌های خارجی می‌تواند به توسعه بازار کمک کند، به این نکته توجه کنید برای مسیر تجاری سازی و رشد شرکت‌ها نمایشگاه یک ابزار بسیار مهم و اثرگذار است که در دنیا همچین نگاهی وجود دارد و ما نیز با همین دید از شرکت‌ها حمایت می‌کنیم تا حضور داشته باشند.

احمدوند در رابطه با محصولات جدید گفت:امسال در نمایشگاه نانو محصولات جدید با فناوری بالا در حوزه سلامت و انرژی را رونمایی خواهیم  کرد و محصولاتی در این  دو حوزه که وارد بازار شدند. در واقع دستاورد‌های جدید تمرکزشان روی این دو حوزه است.



منبع

برچسب ها :

ناموجود