حضور ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه رنگ
سیصد شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری عرضه کرده اند. به گزارش خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ ۱۶ درصد از شرکت کنندگان این رویداد را شرکتهای خارجی تشکیل میدهند که نشان از اهمیت و جایگاه
سیصد شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری عرضه کرده اند.
به گزارش خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ ۱۶ درصد از شرکت کنندگان این رویداد را شرکتهای خارجی تشکیل میدهند که نشان از اهمیت و جایگاه بین المللی این نمایشگاه دارد.
اگرچه برگزاری نمایشگاهها میتواند به صورت غیرمستقیم در حل برخی چالشهای صنعت کمک کند، اما هدف اصلی رفع مشکلات بنیادی اقتصادی، سیاسی یا اجتماعی نیست بلکه نمایشگاهها ابزارهایی برای توسعه رونق، گسترش دسترسی به بازار و تقویت جایگاه نشان هایِ تجاری برتر (برندها) است.
بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری تا ۱۶ آذر از ساعت ۸ تا ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان در محل نمایشگاههای بین المللی تهران است.