توسعه فروش غیرحضوری در بازارهای میوه و تره بار
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی بختیاریزاده در یکصد و سیونهمین پویش امید و افتخار و همزمان با افتتاح 4 بازار میوه و ترهبار که با حضور حسین نظری؛ معاون خدمات شهری، اخالصنایع؛ شهردار منطقه 10 و جمعی از مدیران شهری و اهالی رسانه برگزار شد، اظهار کرد: امروز در قالب این برنامه پویش
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی بختیاریزاده در یکصد و سیونهمین پویش امید و افتخار و همزمان با افتتاح 4 بازار میوه و ترهبار که با حضور حسین نظری؛ معاون خدمات شهری، اخالصنایع؛ شهردار منطقه 10 و جمعی از مدیران شهری و اهالی رسانه برگزار شد، اظهار کرد: امروز در قالب این برنامه پویش و افتخار، 4 بازار میوه و ترهبار در مناطق 21، 10، 8 و 2 به بهرهبرداری رسید.
وی افزود: امروز با افتتاح این 4 بازار نزدیک به یک هزار و نهصد و بیست و یک مترمربع به سطح بازارهای میادین افزوده میشود. هر کدام از این بازارها کاربردهای خاص خود را دارد، به عنوان مثال در بازار بریانک با توجه به تراکم جمعیت در متراژ 500 مترمکعب کالاهای اساسی و بازرگانی و پروتئین و میوه و ترهبار ارائه میشود تا بخشی از مایحتاج مردم را در این محله تامین کند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار با بیان اینکه در بازارهای دیگر نیز کاربریهای خاصی را در نظر گرفته ایم که این کاربریها بر اساس نیاز و درخواستهای شهروندان احداث و راهاندازی میشود، ادامه داد: در نظر داریم تا در آینده نزدیک با تلاش همکارانم تعداد بازارها و میادین میوه و ترهبار را در سطح شهر تهران افزایش دهیم.
وی بیان کرد: یکی از ویژگیهای 4 بازاری که امروز افتتاح میشود، این است که به منظور بالا بردن کیفیت، زیبایی بصری و سرعت عمل در ساخت و ساز از سازههای پیش ساخته بتنی استفاده کردهایم.
بختیاریزاده تصریح کرد: تشکر ویژهای دارم از شهرداران مناطق که در سالهای اخیر در کنار سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار بودند تا زمینهایی که شاید بتوان گفت به سختی تهیه و رفع معارض شده؛ در اختیار این مجموعه قرار دادهاند تا علاوه بر بالا بردن کیفیت زندگی در محلههای شهر تهران، شهروندان بتوانند به خدمات بازارهای میوه و ترهبار دسترسی داشته باشند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار تاکید کرد: در سازمان میادین برای کیفیت محصولات اقدامات ویژهای انجام شده است و فاصله قیمتی با سطح شهر حفظ شده و در برخی از اقلام 40 درصد تفاوت قیمتی با سطح شهر دارد، با نظرسنجیها و بررسیهایی که انجام میدهیم، سطح کیفی خدمات را ارتقاء بخشیدهایم تا بتوانیم رضایت شهروندان را در دو حوزه کیفیت و قیمت قابل قبول جلب کنیم. امیدواریم زمانی که خدمات تکمیل شد، بتوانیم بهترین خدمات را در قالب فروش حضوری و غیر حضوری ارائه دهیم.
وی در ادامه بیان کرد: در حوزه فروش آنلاین اقدامات خوبی در عرضه محصولات پروتئینی انجام دادهایم. این اقدام باعث میشود تا شهروندان بتوانند با کیفیت بالا و در اسرع وقت کالای خود را درب منزل تحویل بگیرند تا هم در جهت کاهش ترافیک و هم آرامش شهروندان تاثیرگذار باشیم.
به گفته وی، در حوزه فروش محصولات آنلاین نیز در نظر داریم تا سطح خدمات را بیشتر کرده و نواقص احتمالی را رفع کنیم.
بختیاریزاده افزود: اگر خدمات فروش مجازی ما به نقطهای خوبی برسد، میتوانیم در برخی از مناطق شهر تهران که مشکل راهاندازی بازارهای فیزیکی به دلیل نبود زمین را داریم، این ضعف را برطرف کرده و محصولات با کیفیت را به صورت غیر حضوری به شهروندان برسانیم. کما اینکه توسعه بازارهای فیزیکی نیز در دستور کار سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار قرار دارد.
وی ادامه داد: در توسعه بازارهای فیزیکی با تلاش شبانهروزی همکاران در حال ساخت بازارهای جدید هستیم و در نظر داریم هر ماه بر تعدادی بازارهای میوه و ترهبار بیفزاییم تا پوشش خدمات به شهروندان را کامل کنیم، کما اینکه تخریب و بازسازی بازارهای قدیمی را نیز در دستور کار قرار داریم.
انتهای پیام/