تصمیمگیری در مورد جادهها، نباید در اتاق تاریک صورت گیرد
رئیس سازمان راهداری گفت: طی سالهای گذشته فعالیتهایی برای بهبود آسفالت جادهها صورت گرفته که تصمیم گیری برای بهبود آن نباید در اتاقهای تاریک صورت گیرد. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، رضا اکبری در مراسم بهره برداری از طرح نوسازی سالن مرکز مدیریت راهها گفت: از اهداف سازمان راهداری هوشمندسازی است که براین اساس ساختارهای جدید باید
رئیس سازمان راهداری گفت: طی سالهای گذشته فعالیتهایی برای بهبود آسفالت جادهها صورت گرفته که تصمیم گیری برای بهبود آن نباید در اتاقهای تاریک صورت گیرد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، رضا اکبری در مراسم بهره برداری از طرح نوسازی سالن مرکز مدیریت راهها گفت: از اهداف سازمان راهداری هوشمندسازی است که براین اساس ساختارهای جدید باید بکار گیریم.
وی افزود: سامانه پلاک خوان و سامانه صورت وضعیت وقتی باهم ملحق شدند سامانهای تحت عنوان داپ ایجاد شده که صورت وضعیت صوری را شناسایی میکند.
اکبری بابیان اینکه سامانههای جدیدی را باید بکار بگیریم ادامه داد دربخش راهداری طی ۸ سال گذشته فعالیتهایی برای بهبود وضعیت آسفالت جادهها صورت گرفته که برای رفع مشکلات آن نباید در اتاق تاریک تصمیم گیری کنیم.
رئیس سازمان راهداری تصریح کرد: جادههای کشور ازنظر ایمنی در ۵ کلاس تعریف شدهاند. به دنبال ایجاد جادههای ۳ ستاره هستیم و نباید هیچ جادهای زیر سه ستاره داشته باشیم که برای انجام آن منابع قابل توجهی نیاز است.