“تسنیم” دومین خبرگزاری فعال در انتشار محتوای ویدئویی
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، تولید و اشتراک محتوای ویدئویی در فضای مجازی نهتنها توسط کاربران حقیقی، بلکه از سوی رسانههای رسمی نیز مورد توجه جدی قرار گرفته است. بسیاری از رسانههای معتبر اکنون بارگذاری محتوای تصویری خود در پلتفرمهای اشتراکگذاری ویدئو در اینترنت را بهعنوان یک ارزش افزوده در فعالیتهای خبریشان تعریف کردهاند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، تولید و اشتراک محتوای ویدئویی در فضای مجازی نهتنها توسط کاربران حقیقی، بلکه از سوی رسانههای رسمی نیز مورد توجه جدی قرار گرفته است. بسیاری از رسانههای معتبر اکنون بارگذاری محتوای تصویری خود در پلتفرمهای اشتراکگذاری ویدئو در اینترنت را بهعنوان یک ارزش افزوده در فعالیتهای خبریشان تعریف کردهاند.
بر اساس آمار ثبت شده در سایت آپارات، پربازدیدترین محتواهای ویدئویی به اشتراک گذاشتهشده از سوی رسانههای رسمی طی 6 ماهه ابتدایی سال 1403 مربوط به “خبرگزاری ایسنا”، “تلویزیون اینترنتی عصر ایران” و “خبرگزاری ایرنا” بوده است. در این فهرست همچنین “اکو ایران”، “خبرشهر”، “انصاف نیوز”، “خبر فوری” و “صنایع پرس” حضور دارد.
پرکارترین خبرگزاریها که طی نیمه نخست سال 1403 بیشترین محتوای ویدئویی را در این سایت به اشتراک گذاشتهاند، به ترتیب “عصر ایران”، “خبرگزاری تسنیم” و “شهرآرانیوز” بودهاند.
انتهای پیام/