بیش از پنج هزار مطالبه مردم در میز ارتباطات مردمی مورد بررسی قرار گرفت
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حامد کرمی در اجلاس روسای دانشگاهها گفت: در سه سال گذشته توانستیم ۶۶ بازرسی از دانشگاهها انجام دهیم. مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم از انتصاب بازرسان ماده نود و یک در این دوره برای اولین بار در آموزش عالی خبر داد و گفت: چهل نفر
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حامد کرمی در اجلاس روسای دانشگاهها گفت: در سه سال گذشته توانستیم ۶۶ بازرسی از دانشگاهها انجام دهیم.
مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم از انتصاب بازرسان ماده نود و یک در این دوره برای اولین بار در آموزش عالی خبر داد و گفت: چهل نفر در قالب بازرسان معتمد و متخصص در سراسر کشور منصوب برای کمک به دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شدهاند.
وی اظهار داشت: در حوزه پاسخ گویی به شکایات در هرکدام از سالهای ۴۰۰ و ۴۰۱ ده هزار و در سال جاری تاکنون چهار هزار و ششصد شکایت را بررسی و جواب دادیم.
کرمی گفت: رابطان دفتر بازرسی را در سامانه شکایت به صورت یک شبکه درآوردیم و با این اقدام مکاتبات متعدد پیگیری شکایت کم شد و کار سرعت گرفت.
مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم در ادامه سخنان خود گفت: در دور اول سفرهای استانی دولت و وزیر،۲۳ میز ارتباطات مردمی برگزار و سه هزار و دویست درخواست بررسی شد و در دوم سفرها نیز شانزده میز ارتباطات مردمی برگزار شد و دو هزار مطالبه مورد بررسی قرار گرفت.