برندسازی، حلقه مفقوده صادرات ایران
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به ضعف در حوزه برندسازی صادراتی گفت: بخش بزرگی از صادرات ما به کالاهای خام و نیمهخام اختصاص دارد که نیازی به برندسازی ندارند، اما کالاهای صنعتی و غذایی نیازمند تجاریسازی و برندسازی هستند. منبع
کد خبر : 218805
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 می 2025 - 15:06

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به ضعف در حوزه برندسازی صادراتی گفت: بخش بزرگی از صادرات ما به کالاهای خام و نیمهخام اختصاص دارد که نیازی به برندسازی ندارند، اما کالاهای صنعتی و غذایی نیازمند تجاریسازی و برندسازی هستند.
منبع