برندسازی، حلقه مفقوده صادرات ایران

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به ضعف در حوزه برندسازی صادراتی گفت: بخش بزرگی از صادرات ما به کالا‌های خام و نیمه‌خام اختصاص دارد که نیازی به برندسازی ندارند، اما کالا‌های صنعتی و غذایی نیازمند تجاری‌سازی و برندسازی هستند. منبع

کد خبر : 218805
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 می 2025 - 15:06
برندسازی، حلقه مفقوده صادرات ایران

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به ضعف در حوزه برندسازی صادراتی گفت: بخش بزرگی از صادرات ما به کالا‌های خام و نیمه‌خام اختصاص دارد که نیازی به برندسازی ندارند، اما کالا‌های صنعتی و غذایی نیازمند تجاری‌سازی و برندسازی هستند.



منبع

برچسب ها :

ناموجود