اهمیت بازاریابی برای حضور کالا‌های ایرانی در بازار جهانی

به گفته سرپرست دفتر توسعه کسب‌و‌کار بین‌المللی معاونت علمی و فناوری صادرات شرکت‌های دانش بنیان در سال گذشته از مرز ۲ میلیارد دلار گذشته است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، قدمگاهی گفت: میزان صادرت شرکت‌های دانش بنیان در سال ۱۴۰۲ بین ۲ تا ۳ میلیارد دلار بوده است که امیدواریم امسال این میزان تا

کد خبر : 9685
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۳:۴۸
اهمیت بازاریابی برای حضور کالا‌های ایرانی در بازار جهانی

به گفته سرپرست دفتر توسعه کسب‌و‌کار بین‌المللی معاونت علمی و فناوری صادرات شرکت‌های دانش بنیان در سال گذشته از مرز ۲ میلیارد دلار گذشته است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، قدمگاهی گفت: میزان صادرت شرکت‌های دانش بنیان در سال ۱۴۰۲ بین ۲ تا ۳ میلیارد دلار بوده است که امیدواریم امسال این میزان تا ۴ میلیار دلار برسد.

سرپرست دفتر توسعه کسب‌و‌کار بین‌المللی معاونت علمی و فناوری در ادامه افزود:کمک به جذب سرمایه گذار و حمایت مالی از شرکت‌های دانش بنیان از برنامه‌های معاونت علمی و فناوری به شرکت‌های دانش بنیان برای توسعه بازار‌های هدفشان است.

 



منبع

برچسب ها :

ناموجود